Четверг, 21.11.2024, 15:02
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS

На природе              

                 Підтримай Вітчізняне!

                 Додай в "Обране"

Что ловим Чем ловим Когда ловим
Щука Окунь Плотва Карась Карп Спиннинг Фидер Поплавочная Нахлыст Лето Зима
Голавль Ёрш Сом Жерех Язь Жерлицы и кружки Наживка и прикормка Донка Снаряжение Осень Весна
Судак Налим Лещ и подлещик

 

Блог

Главная » 2015 » Январь » 6 » Догляд за човном і його зберігання, Уход за лодкой и ее хранение
23:01
Догляд за човном і його зберігання, Уход за лодкой и ее хранение

Догляд за човном і його зберігання, Уход за лодкой и ее хранение

Термін служби гумових надувних човнів, в общем-то, невеликий. При інтенсивному користуванні човном і поганому догляді за нею вона приходить в непридатність вже на п'ятому-шостому році. При дотриманні всіх правил догляду за човном не тільки обумовлених інструкцією, але і вироблених досвідом експлуатації, їх термін служби нерідко вдається продовжити до 10-12 років, навіть при досить високому ступені її експлуатації.
Як уже згадувалося, істотний вплив на зменшення терміну служби надають сонячні промені і підвищення тиску в її камерах. Від сонця захист - чохол. А ось за процесом підтримки в камерах човна відповідного тиску повинен стежити сам рибалка. Що поробиш! .. З таким істотним конструктивним недоліком наша промисловість випускає надувні човни.
Багато власників надувних човнів скаржаться на те, що в міру збільшення терміну служби її частенько під час лову риби припадає підкачувати. У більшості випадків винні в цьому самі власники човнів. Справа в тому, що при експлуатації човни з самого початку дуже важливо не допускати зайвого підвищення тиску в її камерах, яке призводить до надмірного натягу матеріалу і утворення мікротріщин, через які прискорюється процес виходу повітря.
Дзвінкий звук клацання пальця по борту човна, наповненою повітрям, говорить про надмірному тиску, яке необхідно дещо знизити. У спекотний сонячний день, коли тиск повітря в камерах човна зростає, слід частіше робити зазначену перевірку, особливо на нових човнах.
При експлуатації човна чимало уваги доводиться приділяти повітряним клапанам. Вони не так уже й рідко приходять в непридатність через розривів клапанної гуми. Але якщо до кінців гуми клапана приклеїти складену навпіл смужку тонкої гуми, бажано, як у клапана, трохи меншого розміру по ширині, а в центрі зробити невеликий отвір, то надійність клапана і термін його служби помітно підвищуються. Причому при наповненні човна повітрям клапан перестане видавати квакають звук. 
Догляд за човном і його зберігання, Уход за лодкой и ее хранение
Ширина приклеєною гуми повинна бути на 6-8 мм вже ширини гуми клапана, а по довжині в обтиснутому стані вона не повинна виходити за кінці клапанної гуми не більше 10 мм. Отвір в центрі слід зробити діаметром 4-5 мм.
Повітряні клапани човни мають й інші досить істотні недоліки. При наповненні човна повітрям клапанна гума через недостатньо щільного прилягання до поверхні патрубка злітає з останнього, і витягнути її з камери човна не так просто. Щоб виключити можливість цього небажаного явища, необхідно місце стиковки гуми клапана з патрубком обмотати щільно нитками або тонкою волосінню.
342
Самі клапани через несправності клапанної гуми нерідко труять. Цей недолік теж легко усувається, і для цього необхідні гумові пробочки від невеликих медичних флаконів. Пробочка щільно входить вузькою частиною в отвір патрубка клапана, а широка частина її точно за розміром підходить до різьбової частини ковпачка (кришки) клапана.
Термін служби човна в чому залежить від того, як вона зберігається взимку і як експлуатується влітку.
Перш за все слід приділити достатньо уваги створенню певних оптимальних умов для зберігання човна після закінчення літнього сезону. Після ретельного промивання човен слід добре просушити протягом доби з вивернутим назовні днищем і витягненими клапанами - для видалення конденсату з камер човна. Під час сушіння човен необхідно уважно оглянути. При огляді звернути особливу увагу на стан стрічки, що з'єднує борта з днищем, і на наявність місць, де матеріал човни потріскався або є потертості. Всі місця з невеликими ушкодженнями слід відзначити і відразу ж провести ремонт, не відкладаючи його до весни. Після виконання ремонту всередину камер човна бажано насипати трохи тальку.
Зберігати човен найкраще в розгорнутому вигляді і злегка наповненою повітрям. У такому вигляді її можна зберігати навіть при мінусових температурах.
Сидіння, весла, насос перед зберіганням також потрібно очистити від бруду, промити, просушити і при необхідності провести невеликий ремонт. Шланг насоса бажано зберігати в розправленому стані.
Влітку, коли човном користуються, багато хто чомусь питань її зберігання між виїздами на риболовлю не надають особливого значення. І нерідко в цей час весь догляд за човном зводиться до її миття, сушіння, причому далеко не завжди хорошою, і упаковці в мішок, в якому вона нерідко в недбало зібраному вигляді знаходиться досить тривалий час. Таке ставлення також зменшує термін служби човна.
Після користування внутрішню частину човна мити небажано, краще вологою ганчіркою протерти забруднити днище, а найкраще під ноги стелити щільну поліетиленову плівку, яку завжди легко вимити. 
Догляд за човном і його зберігання, Уход за лодкой и ее хранение
Нерідко можна спостерігати на риболовлі, як після миття човен сушать на сонці, анітрохи не нацьковуючи тиск повітря з камер. Е »то призводить до підвищення тиску повітря в балонах і до розтягування тканини і утворенню мікротріщин, через які в подальшому буде стравлювати повітря. Тому човен на сонці треба сушити з приспущеними камерами.
Як правило, човни, якими часто користуються, на четвертому чи п'ятому році служби починають нерідко помітно труїти повітря з камер, а на поверхнях їх уже часто можна виявити значні потертості, потріскування і пошкодження захисного гумового шару. Відновити захисний шар на потертих місцях можна спеціальною забарвленням.
Склад покриття: гумовий клей (60%), розчинник - етилацетат (30%), технічна сажа (10%). Бажано зробити 2-3 покриття, перерва між ними - добу.
Якщо ваша човен досить стара і її доводиться дуже часто підкачувати на рибалці, якщо ви їй влітку досить часто користуєтеся, налийте в камери човна по 3- 4 склянки води. Тепер вам підкачувати човен доведеться в день не більше 1 -2 раз.
Для тих, хто має автотранспорт та гаражі, човен бажано після сушіння не пакувати в мішок, а, згорнувши посвободнее, обернути чохлом і покласти в багажник автомобіля. У гаражі човен, повністю розправивши, покласти на підлогу або на достатній за розмірами стелаж. Перед риболовлею човен необхідно також вільно скласти і обернути чохлом.
Можливо, комусь і здасться виконання всіх рекомендацій по догляду за човном занадто клопіткою справою,
але я в цьому відношенні можу з повною впевненістю сказати, що при дотриманні їх човен вам буде надійно служити багато років.

Категория: Снаряжение | Просмотров: 527 | Добавил: ViKing | Теги: Уход за лодкой и ее хранение, Догляд за човном і його зберігання | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Меню сайта
Форма входа
Покорми рыбок
Поиск
Календарь
«  Январь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Block title
Що Ви хочете додати до цього сайту?
Всего ответов: 3

Наши друзья:


 
Что ловим Чем ловим Когда ловим
Щука Окунь Плотва Карась Карп Спиннинг Фидер Поплавочная Нахлыст Лето Зима
Голавль Ёрш Сом Жерех Язь Жерлицы и кружки Наживка и прикормка Донка Снаряжение Осень Весна
Судак Налим Лещ и подлещик

$Україна$